Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Dostępność: 50 szt.
70.88
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Matthew Dixon,Ted McKenna
Stron:
240
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-06-06
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Małgorzata Małecka
Waga
0.322 kg
EAN:
9788382316094

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się!

„Muszę to przemyśleć" - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon - autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review".

Ted McKenna - ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review". Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Parametry:
Autor:
Matthew Dixon,Ted McKenna
Stron:
240
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-06-06
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Małgorzata Małecka
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: