Dolce & Gabbana. Historia kultowego domu mody

Dostępność: 21 szt.
49.15
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Waga
0.332 kg
EAN:
9788321353418

Luksus, potęga i tajemnica - wizerunek Dolce & Gabbana zawsze emanował dekadencką zmysłowością.Od roku 1985 roku, kiedy to w Mediolanie duet projektantów: Domenico Dolce i Stefano Gabbana założyli własny dom mody, ich propozycje niezmiennie kojarzone są z wysokiej jakości krawiectwem, gorsetami, barokowymi wzorami oraz innowacyjnymi formami. Projektanci chętnie nawiązują do włoskich korzeni, co widać w ich strojach zdobnych w koronki, wzory w panterkę i kwiaty. Czarują bujnymi, letnimi wzorami, sukienkami księżniczek, spektakularnymi finałami pokazów kolekcji i sesjami w plenerze - wszystko to w hołdzie dla swojej ojczyzny, Włoch.

Dolce & Gabbana to marka uwielbiana przez gwiazdy. Wśród jej wielbicieli są między innymi Naomi Campbell, Beyoncé, Jennifer Lopez, Kylie Jenner, Nicki Minaj, Kylie Minogue i Madonna. Ale kochają ją także liczni influencerzy oraz rzesze fanów, którzy chętnie pokazują się w strojach tej marki na ulicach światowych stolic mody. Swój sukces Dolce & Gabbana zawdzięcza przede wszystkim umiejętnemu czerpaniu z tradycji przy jednoczesnym otwarciu na nowości.

Jessica Bumpus w swojej książce przedstawia historię i fenomen tego domu mody. Znajdziemy tu bogaty wybór zdjęć ukazujących stylizacje prezentowane na wybiegach oraz odsłaniających kulisy pokazów.

Parametry:
Autor:
Jessica Bumpus
Stron:
160
Rok wydania:
2025
Oprawa:
twarda
Format:
13x18,5
Data wydania:
2025-06-25
Status:
Nowość
Wydawca:
Arkady
Wydanie:
1
Seria:
Historia kultowego domu mody
Tłumaczenie:
Dominika Ciechanowicz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: