Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości. Część 2
Symbol:
Dostępność:
6
szt.
Cena:48.78
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Igor Witkowski
Stron:
224
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2022-09-26
Status:
JEST
Wydawca:
WIS-2
Wydanie:
1
Waga
0.452 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788396173027
Książka ta opisuje głównie zapomniane przekłamania chrześcijaństwa, co ukazuje zupełnie inny obraz Kościoła z pierwszych wieków jego istnienia, niż mit, który później zakorzeniono. Opis jest na tyle szczegółowy, że daje wgląd w szokujący poziom świadomości samych twórców Kościoła. Ponieważ obszernie przedstawiono nurty gnostyckie obecne we wczesnym chrześcijaństwie (które wcale nie były tak marginalne, jak Kościół później ludziom wmawiał), to obraz, jaki się wyłania, jest też dużo bardziej zróżnicowany, niż dotychczas sądzono. W znacznie większym stopniu niż się wydaje, oparty był on na zapożyczeniach z innych religii - opisano tu wiele wciąż mało znanych źródeł tych zapożyczeń. Ważną częścią książki jest też niewątpliwie rozdział opisujący wykorzystywanie dzieci przez duchownych od samego początku istnienia Kościoła - oparty na najnowszych, przełomowych badaniach. Zasadniczym celem tej książki jest jednak pokazanie ŹRÓDEŁ blokad rozwoju duchowego, które przedstawione przykłady uzmysławiają całkiem wyraźnie.
Parametry:
Autor:
Igor Witkowski
Stron:
224
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2022-09-26
Status:
JEST
Wydawca:
WIS-2
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.