Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnyc

Dostępność: 3 szt.

Cena: 13.17

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Alicja Tanajewska,Renata Naprawa,Dorota Kołodziejska
Stron:
68
Rok wydania:
2014
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2020-08-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Wydanie:
1
Waga
0.126 kg
EAN:
9788371347375

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci.

Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Do kompletu tego należą także:
• A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego;
• A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy.

Publikacja Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole powstała z myślą o dzieciach kończących edukację przedszkolną i rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Książka z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.

Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.
Parametry:
Autor:
Alicja Tanajewska,Renata Naprawa,Dorota Kołodziejska
Stron:
68
Rok wydania:
2014
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2020-08-24
Status:
JEST
Wydawca:
Harmonia
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie