-
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Symbol:
28.88
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 22 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788363434465 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj
Prof. Mariusz Czubaj
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.