CRM. System czy strategia? Praktyczny przewodnik dla wdrażających

Dostępność: 201 szt.
58.64
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Stanusch Maciej
Stron:
400
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Twarda lakierowana
Format:
21x14,8
Data wydania:
2025-01-31
Wydawca:
Business Readings
Wydanie:
1
Seria:
IT W BIZNESIE
Waga
0.61 kg
EAN:
9788383811611
Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach - od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
Parametry:
Autor:
Stanusch Maciej
Stron:
400
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Twarda lakierowana
Format:
21x14,8
Data wydania:
2025-01-31
Wydawca:
Business Readings
Wydanie:
1
Seria:
IT W BIZNESIE
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: