Biznesowy geniusz Taylor Swift

Dostępność: 21 szt.

Cena: 70.33

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Kevin Evers
Stron:
384
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-10-10
Status:
Nowość
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Dorota Gasper
Waga
0.414 kg
EAN:
9788382316773

Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy. Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review", przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium - której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska.

Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują.

Autor pokazuje m.in.:

  • w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie,
  • jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników,
  • dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową,
  • jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców,
  • w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom.

Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi. Żadnego efektu halo - tylko decyzje, działania i ich konsekwencje.

Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce.

Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review". Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki - m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii. Pisał również popularne artykuły na temat nauki o mózgu, hollywoodzkich przebojów kinowych, sztuki perswazji oraz nieprzewidywalności sukcesu.

Parametry:
Autor:
Kevin Evers
Stron:
384
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-10-10
Status:
Nowość
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Dorota Gasper
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie