Bez rywalizacji

Dostępność: 100 szt.
32.68
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Alfie Kohn
Wydawnictwo:
MiND
Stron:
368
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788362445929


Książka Bez rywalizacji wzbudzała kontrowersje od chwili publikacji przez swoją bezpardonową krytykę kultury rywalizowania. Opierając się na setkach badań, Alfie Kohn przekonująco dowodzi w niej, że nasze dążenie do tego, by pokonać innych - w pracy, w szkole, w życiu społecznym czy podczas zabawy - ostatecznie prowadzi do tego, że wszyscy przegrywamy.

Wbrew mitom, na których jesteśmy wychowywani, rywalizacja nie jest nieodłączną częścią natury ludzkiej. Co więcej, wcale nie stanowi mechanizmu gwarantującego największą efektywność i kreatywność. Zamiast kształtować charakter, niszczy nasze poczucie własnej wartości oraz podkopuje relacje międzyludzkie. Alfie Kohn ubolewa, że agresywną rywalizację mylimy z dążeniem do doskonałości w różnych dziedzinach naszego życia.

Kohn odziera mit rywalizacji z fałszywych przekonań, przede wszystkim z tego, iż jest ona najlepszą siłą napędową dla gospodarki, edukacji, polityki czy rozrywki. Szczególnym obiektem jego troski jest szkoła i negatywne skutki rywalizacji dla uczniów. Przede wszystkim zaś to przenikliwe studium inspiruje i zachęca do podejmowania refleksji nad wartością współpracy we wszystkich sprawach dotyczących człowieka.

,,Ta książka naprawdę robi wrażenie. Prowokująca, głęboka, dociera do sedna wielu problemów naszego życia społecznego" - Noam Chomsky.

Książka została uhonorowana nagrodą American Psychological Association.


Parametry:
Autor:
Alfie Kohn
Wydawnictwo:
MiND
Stron:
368
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: