Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu

Dostępność: 21 szt.

Cena: 75.21

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Marcin Żmigrodzki
Stron:
364
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2025-05-15
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Waga
0.586 kg
EAN:
9788328386907
Efektywna innowacyjność w biznesie jest możliwa!

Rozwój firm - od startupów do korporacji ― nie jest możliwy bez wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jednak wiele z nich po wdrożeniu okazuje się nie przynosić korzyści, bo albo nikt nie chce kupić nowego produktu, albo wprowadzone rozwiązanie techniczne nie dostarcza spodziewanej wartości. Ponad 90 procent startupów bankrutuje, połowa firm, które 20 lat temu były na liście Fortune 500, już nie istnieje i jedną z głównych przyczyn tego stanu rzeczy jest niewystarczająca innowacyjność.

Czy zatem skuteczniejszą strategią biznesową byłaby rezygnacja z innowacyjności i pozostanie przy tym, co może nie działa najlepiej, ale przynajmniej jest znane i sprawdzone? A może lepszym wyjściem byłoby generowanie mnóstwa pomysłów w nadziei, że przypadkiem uda się trafić na przełomową ideę?

Nie, nie, po trzykroć nie! Biznes, by trwać i generować zyski, musi w dłuższej perspektywie bazować na wdrażaniu nowych idei, aby przynosiły wartość. Tajemnica sukcesu tkwi w tym, by owe idee weryfikować, odrzucać lub modyfikować na odpowiednim etapie, jeszcze zanim firma poniesie na nie duże wydatki.

Takie podejście pozwala unikać strat i zarabiać na tych pomysłach, które faktycznie mają szansę odnieść sukces. Jak je wybrać spośród innych? Jak z powodzeniem przeprowadzić projekt eksploracyjny? Jak kontrolować projekt typu discovery, aby podążał za najlepszą opcją działania? Jak maksymalnie szybko uczyć się na doświadczeniach? W jaki sposób można użyć do tego narzędzia Agile? O tym wszystkim w swojej najnowszej książce pisze Marcin Żmigrodzki.
Parametry:
Autor:
Marcin Żmigrodzki
Stron:
364
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2025-05-15
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie