• 5 języków docenienia w miejscu pracy

Autor Gary D. Chapman, Paul E. White
Wydawnictwo Logos Oficyna Wydawnicza
Rok wydania 2015
54.62
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 13 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788363488482

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. "Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji." Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft. "Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umiejętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach." Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy. "Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje." Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia