• Wizerunek gminy i jego ochrona

Autor Natalia Mrukowska
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 215
Rok wydania 2020
Oprawa twarda
129.00 -10% 116.10
Do końca promocji pozostało:
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 12.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier INPOST 13.99
Kurier DPD 14.99
Dostępność 2 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788381879132

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.:
budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy;
wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy;
ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń.
W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia wizerunku, lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku.
Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla osób zajmujących się kreowaniem wizerunku jednostek samorządu terytorialnego oraz wizerunku w marketingu terytorialnym. Zainteresuje także adwokatów i radców prawnych współpracujących z samorządami oraz przedstawicieli nauki prawa, ekonomii, czy socjologii.