• Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Autor Piotr F. Piesiewicz
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 600
Rok wydania 2022
Oprawa twarda
129.00 -10% 116.10
Do końca promocji pozostało:
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 12.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier INPOST 13.99
Kurier DPD 14.99
Dostępność 8 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788382464535

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 

Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.

 W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:

o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;

o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;

o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,

a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.

 Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.