-
Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej


Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 11.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788382464535 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.