-
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia


Symbol:
133.57
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 11.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788382237627 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
- dezinformacja w przekazie medialnym,
- reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
- dane osobowe jako ,,waluta" za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
- udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
- dezinformacja w przekazie medialnym,
- reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
- dane osobowe jako ,,waluta" za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
- udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.